|
|
18 Mei 2009 @HomeNa wat wikken en wegen heb ik toch besloten, maar direct de koppen voorzien van extra bougiegaten. Ik wil de motor laten draaien op de originele injectie en onsteking. Voorde toekomst wil ik toch een extra bobine en bougies plaatsen. De plannen bijgesteld. Met Erik overlegd, en direct alles in werking gesteld, koppen gedemonteerd, naar Erik de gaten wezen boren entappen, en de nieuwe pakkingen en klepseals besteld. Het resultaat mag er zijn.... Van de zijkant gezien Extra bougiegat is rechts goed te zien.
Koppen gereinigd en licht gezandstraald, ze zien er weer al nieuw uit Voor het monteren van de kleppen gebruiken we natuurlijk, HighTechLowCost gereedschap De koppen weer gemonteerd, alles op tijd gezet, dan ziet het er zo uit... Via het internet een paar goedkope luchtfilters besteld Hitteschild aan de motorsteun aangebracht
Hier een foto van het vliegwiel van een 1150. Structureel een stuk sterker dan het 1100-wiel Motor heeft inmiddels weer opnieuw gelopen, alleen de afstelling klopt nog niet. verder naar deel 5 |
Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2011 |